Doorgaan naar artikel

Verzending

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Houd er rekening mee dat sommige producten rechtstreeks vanuit de EU en het VK worden verzonden, wat betekent dat de binnenlandse verzendtijden voor deze producten over het algemeen 2-8 werkdagen zijn. Deze verzendtijden worden geadverteerd wanneer u afrekent in het gedeelte 'Verzending'.

Land/Regio & Geschatte verzendtijden

Europa: 7-15 werkdagen
VERENIGDE STATEN VAN AMERIKA: 4-15 werkdagen
VK: 5-10 werkdagen
Canada: 5-15 werkdagen
Australië: 10-20 werkdagen
Nieuw-Zeeland: 10-20 werkdagen

Houd er rekening mee dat levertijden kunnen variëren, afhankelijk van de aangepaste beperkingen van het land van bestemming. Voor sommige landen kunnen levertijden langer zijn dan onze standaard aangegeven levertijd.

Verzendtijden zijn slechts schattingen en kunnen helaas niet worden gegarandeerd. 

Uw bestelling kan bij u worden afgeleverd door het lokale postkantoor of een lokale koerier. Afhankelijk van uw regio worden de meeste bestellingen bezorgd door uw lokale postdienst, dus het pakket wordt met uw gewone post ontvangen. Als u niet thuis bent wanneer de levering wordt gedaan, kan de post een bericht achterlaten om te adviseren hoe en waar uw levering kan worden opgehaald.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat u uw bevestiging heeft ontvangen, duurt het 2-4 dagen voordat de trackinginformatie wordt geactiveerd. U kunt de voortgang van uw bestelling controleren door op het trackingnummer op de bevestigingspagina van uw bestelling te klikken.

Geeft terug

Restitutiebeleid

-----

Geeft terug
Onze polis duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je je aankoop hebt ontvangen, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd.

We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Uitzonderingen: Retourzendingen van intieme of sanitaire producten kunnen alleen worden geaccepteerd als ze verzegeld en ongebruikt zijn. Voorbeelden van dit soort producten zijn draadloze oordopjes, koptelefoons, wearables en bepaalde soorten kleding.

Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke gebruikssporen
Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend
Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via sales@shopsta.com.

Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, artikelen uit de sale kunnen helaas niet worden terugbetaald.

Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op sales@shopsta.com en we zullen de vervanging voor je regelen.

Cadeaus
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en hij zal erachter komen dat je bent teruggestuurd.

Verzenden
Om uw product te retourneren dient u contact op te nemen met onze supportdesk via sales@shopsta.com of via de contactpagina op onze website.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

-----